היסטוריה דיפלומטית: מועצהב"ט תתכנס נגד חמאס, צרפת לצד ישראל

    מוטי סבן No Comments on היסטוריה דיפלומטית: מועצהב"ט תתכנס נגד חמאס, צרפת לצד ישראל

    המאבק הדיפלומטי לקראת שיא: מחר לראשונה תערך ישיבה של מועצת הביטחון באו"ם שמטרתו לגנות את חמאס | יוזמת הישיבה שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי | שוב היסטוריה: היום הודיעה צרפת על תמיכה חד משמעית בישראל וגינוי מוחלט לחמאס

    13:28
    01.05.24
    יונתן שורק No Comments on מיוחד: פנה ל'מוקד הציבורי' עקב קריאת גז שגויה וכספו הוחזר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היסטוריה של ממש במסדורנות נאו"ם הכל כך שנוא על תושבי מדינת ישראל, הידוע בחד צדדיותו כנגד ישראל, אך לא הפעם, מחר (רביעי) יתקיים דיון פתוח במועצת הביטחון של האו"ם ולראשונה הדיון יעסוק בירי של חמאס אל ישראל. בשונה מפעמים קודמות בהם האו"ם יתעסק רק בישראל או גם בחמאס וגם בישראל.

    מי שיזמה את הדיון החשוב הזה, היא שגרירת ארה"ב לאו"ם ניקי היילי, הידועה בעמדתה הבלתי מתפשרת מול ציר הרשע והפסקת הצביעות במוסדות האו"ם כלפי ישראל. שגריר ישראל באו"ם דני דנון ינאם במהלך העצרת וייצג את עמדת ישראל.

    היסטוריה נרשמת גם באירופה, לאחר שגרמניה גינתה את חמאס בצעדת השיבה האלימה, נראה שדברים החלו להשתנות באירופה במעוזים הקשים ביותר, היום התבשרה ישראל, כי צרפת עומדת סוף סוף לימינה ומגנה חד משמעית את חמאס, בהודעה הוסיפה צרפת כי הם  "מחוייבים לבטחון ישראל"

    שר החוץ הצרפתי ז'אן-ייב לדריאן אמר היום: "צרפת מגנה מכל וכל את הירי על אוכלוסייה אזרחית, שבמזל גדול לא תבע קרבנות" אמר שר החוץ הצרפתי ז'אן-ייב לדריאן. "צרפת מחוייבת ללא תנאי לביטחונה של ישראל". המשרד הצרפתי הוסיף כי הוא "מגנה את חידוש האלימות, שאינו עולה בקנה אחד עם פתרון שוחר שלום לסכסוך הישראלי-פלסטיני. חידוש תהליך מדיני מהימן מצריך מכל הצדדים לוותר על השימוש באלימות".

    כזכור בהפגנות על הגדר גרמניה גינתה את חמאס ועמדה לצד ישראל, דבר שכמעט לא היה מעולם בתולדות הדיפלומטיה הישראלית.

    צילום:פלאש90)



    0 תגובות